Een website voor een innovatief bedrijf dat het geluk van werknemers meet en discussies binnen gevestigde bedrijven ontketent.

 

De case

In juni 2017 kregen we van Menno Wielhouwer, oprichter van het 2daysmood Pulse Platform®, het verzoek om voor zijn bedrijf een meertalige website te bouwen. Een grote TV-campagne zat eraan te komen, dus het ideale moment voor een frisse nieuwe website. Al het voorbereidende werk was al gedaan en het was aan ons om het aangeleverde ontwerp te vertalen naar een concrete website.

Met enige deadlines in het vooruitzicht hebben we in rap tempo een mooie website opgeleverd. Het doel was om in ieder geval een paar dagen voorafgaand aan de TV-campagne op RTL Z de voormalige website te vervangen voor onze nieuwe versie. Zo geschiedde. Een aantal functionaliteiten hoefden niet direct ingebouwd te zijn en konden achter de schermen doorontwikkeld te worden.

Het traject verliep voorspoedig en de deadlines werden allemaal gehaald. Er zijn een hoop functionaliteiten ingebouwd, waaronder: nieuwsbrief inschrijfmodule, klantencarrousels, social media koppelingen, meertaligheid, contactformulieren en ingebouwde conversiepagina’s (lead pages).

We hebben sindsdien nog regelmatig contact met het team van 2daysmood. We sleutelen geregeld aan de site om nog meer rendement te behalen. De potentie van dit platform en de website is ontzettend groot. Bovendien wordt het platform al gebruikt door onder meer DHL, Gartner, Sensorfact en Eurail. Enorm gaaf om bij dit project nauw betrokken te zijn en ook in de toekomst nieuwe modules door te mogen ontwikkelen.

Een project waar we met veel interesse en plezier aan gewerkt hebben. Ben jij ook op zoek naar een partij die je kan helpen bij het bouwen van een website? Schroom niet om ons dan te mailen.